حضور شرکت توسعه پلیمر پادجم در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

حضور شرکت توسعه پلیمر پادجم در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

حضور فعال شرکت توسعه پلیمر پادجم در هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با جلسات متعدد و دوجانبه با شرکتهای مختلف و ارائه خدمات مشاوره ای توسط کارشناسان این شرکت همراه شد.
چهارشنبه، 29 شهریور 1402

حضور شرکت توسعه پلیمر پادجم در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، حضور فعال شرکت توسعه پلیمر پادجم در هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با جلسات متعدد و دوجانبه با شرکتهای مختلف و ارائه خدمات مشاوره ای توسط کارشناسان این شرکت همراه شد.

 دکتر نجفی اردکانی مدیرعامل شرکت توسعه پلیمر پادجم در جریان برگزاری این نمایشگاه به منظور ایجاد ارتباط موثر و پایدار با مدیران عامل شرکت های مختلف پتروشیمی و تامین کنندگان این حوزه به گفتگو و مذاکره پرداختند.

با توجه به حضور شرکت‌های بزرگ داخلی و خارجی در این نمایشگاه، شرکت توسعه پلیمر پادجم با هدف تعامل با فعالان این عرصه در کنار شرکت پتروشیمی جم (سالن ۹-۸/ غرفه ۴۳۶) پذیرای بازدیدکنندگان بود و با معرفی آخرین فعالیت‌های خود، امکان همکاری مشترک و مناسب برای سرمایه‌گذاری در حمایت از ظرفیت‌های داخلی، فضایی مشترک را مهیا نمود.

هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست که از ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه های بین‌المللی تهران رسماً آغاز به کار کرد، «کسب و کار جهانی و رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل» را به عنوان شعار و راهبرد اصلی خود مد نظر قرار داده است.

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه پلیمر پادجم

تصاویر
  • حضور شرکت توسعه پلیمر پادجم در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست